قیمت ادکلن لاگوست مچ پوینت مردانه

عطر ادکلن لاگوست مچ پوینت ادو پرفیوم-LACOSTE MATCH POINT EDP نسخه ماندگار و گرم و تندتر مچ پوینت و یک رایحه چوبی معطر مردانه و جالب که با الهام از بازی و مسابقه و امتیاز نهایی در ورزش تنیس ساخته شده است. این عطر فرانسوی نشان دهنده اصیل ترین و ناب ترین ویژگی های مردانه شما است. با استفاده از این ادکلن به راحتی در میهمانی ها توجه بانوان زیبا را به خود جلب خواهید کرد و  با طراوت عمیق، در تضاد با شدّت پر جنب و جوش نت‌های چوبی غرق هیجان می شوید.

ترکیبات، رایحه و ساختار ادکلن لاگوست مچ پوینت مردانه

خرید عطر ادکلن لاگوست مچ پوینت ادو پرفیوم-LACOSTE MATCH POINT EDP نت‌های فلفل سیاه با درخشندگی مرکبات و تلخی اعتیادآور هل و جنتیانا در قلب، ترکیب می‌شوند و طراوت عمیقی ایجاد می‌کنند، در حالیکه نت‌های چوبی پر جنب و جوش خس‌خس و نعناع هندی، تنش بین انرژی و قدرت را به اوج خود می‌رسانند تا عطری تأثیرگذار شکل گیرد. همچنین این ادکلن مناسب استفاده در طول روز می باشد. این عطر از جذابیت خاصی برخوردار است و به دنبال خود، برای شما انرژی زیادی به ارمغان می آورد. شما با این عطر می توانید حس سرزندگی و شادی را تجربه کنید.

بطری عطر لاگوست مچ پوینت مردانه اورجینال

لاگوست مچ پویت مردانه در یک بطری زیبا و توسط عطاران شهیری همچون صوفی لبه [Sophie Labbé] در سال 2022 میلادی طراحی  شده که جزئیات آن به رمزهای نمادین تنیس ادای احترام می‌کند. پایه مقعر آن نمادی از تاثیر توپ تنیس است، در حالیکه درب‌پوش سبز رنگ، دسته راکت رنه لاکوست، بنیانگذار این برند افسانه‌ای را به یاد می‌آورد. امضای MATCH POINT نیز که با یک خط مشکی به دو قسمت تقسیم شده، اشاره‌ای به زمین تنیس دارد.