عطر ادکلن تام فورد کافه رز | TOM FORD CAFE ROSE EDP

خرید عطر ادکلن تام فورد کافه رز زنانه

عطر ادکلن تام فورد کافه رز-TOM FORD CAFE ROSE EDP عطری زنانه، خوشبو، لوکس و بسیار پرفروش از برند تام فورد-TOM FORD می باشد که در سال 2023 میلادی با غلظت ادوپرفیوم و در حجم 100 میلی لیتری به بازار عطر و ادکلن تهران معرفی و عرضه شده است.

ترکیبات، رایحه و ساختار عطر تام فورد کافه رز زنانه

عطر ادکلن تام فورد کافه رز-TOM FORD CAFE ROSE EDP عطری از گروه بویایی شرقی گُلی می باشد؛ رایحه اصلی این عطر Antoine Lie است. نُت های آغازین عطر کافه رُز، رُز ترکی و قهوه هستند. رایحه میانی این عطر زنانه خاص رز بلغاری، نعناع هندی، هل، گشنیز، یلانگ یلانگ و نت های پایه کندر و چوب صندل است.

عطر کافه رُز زنانه بعنوان یک تجربه فریبنده و لذت‌بخش بخود را به مخاطب به نمایش می گذارد. تام فورد کافه رز حول محور یک رز تصفیه شده با پیچ و تاب غیرمنتظره قهوه سیاه شروع می شود که عمق احساس یک انسان را به تصویر می کشد. در حالیکه قلب عطر با یلانگ یلانگ و رُز بلغاری، دارای گل‌های مجلل است، گشنیز، نعناع هندی و هل، تا حدودی تندی و گرما بخش عطر هستند و چوب صندل و کندر در نُت پایه، القا کننده یک عطر خاص است. تام فورد کافه رز در یک بطری صورتی نیمه شفاف با درپوش و پلاک با رنگ برنزی بنفش قرار گرفته است.

این عطر با رایحه محبوبی که دارد برای محافل شبانه بسیار مناسب می باشد. فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن فرانس شاپ آرزومند است که این محصول مورد پسند شما مشتری محترم واقع شود.

مناسب: فصول معتدل و سرد

زنانه: گرم

رایحه اولیه: رز ترکی، قهوه

رایحه میانی: رز بلغاری، نعناع هندی، هل، گشنیز، یلانگ یلانگ

رایحه اصلی: کندر، چوب صندل