عطر ادکلن تام فورد وانیلا | TOM FORD VANILLA EDP

خرید عطر ادکلن تام فورد وانیلا زنانه

عطر ادکلن تام فورد وانیلا -TOM FORD VANILLA EDP عطری زنانه، خوشبو، شیک از برند آمریکایی تام فورد-TOM FORD می باشد که در سال 2023 میلادی با غلظت ادوپرفیوم و در حجم 50 میلی لیتری به بازار عطر و ادکلن تهران معرفی و عرضه شده است.

ترکیبات، رایحه و ساختار عطر تام فورد وانیلا زنانه

عطر ادکلن تام فورد وانیلا -TOM FORD VANILLA EDP عطری از گروه بویایی شرقی – وانیلی است که نسخه دیگری از مجموعه عطرهای پرایوت بلند-Private Blend است که جوهره لذت و اغواگری برند تام فورد را به تصویر می کشد. تام فورد وانیلا عطری با نامی تحریک‌آمیز است که کاملاً با سبک امضای برند تامفورد در نام‌گذاری عطر هماهنگ است. وانیلا متعلق به خانواده رایحه های گرم و تند است که ترکیبی از گرما و شیرینی را در دسته خوش طعم ها ارائه می دهد.

این عطر زنانه برند، لوکس که ماندگاری خوبی نیز دارد، دارای نُت هایی از تنتور وانیل و وانیل مطلق است که به طور هماهنگ با چوب صندل متعادل شده و یک تجربه بویایی دلپذیر و آرامش بخش را به مخاطب هدیه می بخشد. تنتور وانیلی از هند، یک نُت سفارشی است که به طور انحصاری در وانیلا استفاده شده و به گفته این برند، حسی ملایم را تراوش می نماید. وانیلا تامفورد، ظرافت بکر وانیل را که با گل های نامشخص و جوهر بادام تلخ مخلوط شده، آشکار می کند. شکل بطری مخصوص Private Blend آن،،اکنون در ترکیبی مجلل از لاک داخلی کرم رنگ، نمای بیرونی به رنگ عسلی و پلاکی تزئین شده با رنگ های کاراملی عرضه می شود.

مناسب: فصول معتدل و سرد

زنانه: گرم و تند

رایحه اولیه: بادام تلخ 

رایحه میانی: وانیل، گلهای بهاری

رایحه اصلی: وانیل مطلق، اولتراوانیل، دانه تونکا، چوب صندل