فروشگاه اینترنتی ادکلن و عطر اصل اورجینال ارزان

۳ مطلب در مهر ۱۴۰۳ ثبت شده است

قیمت عطر ادکلن لانکوم لاویه بل اکسترا اوردینری | LANCOME La vie est belle ROSE EXTRAORDINAIRE EDP

قیمت عطر ادکلن لانکوم لاویه بل اکسترا اوردینری | LANCOME La vie est belle ROSE EXTRAORDINAIRE EDP

عطر ادکلن لانکوم لاویه بل اکسترا اوردینری-LANCOME La vie est belle ROSE EXTRAORDINAIRE EDP عطری زنانه، شیک و بسیار خوشبو از برند فرانسوی لانکوم-Lancome  می باشد که در سال 2024 میلادی به بازار عطر و ادکلن تهران معرفی و عرضه شده است.

ترکیبات، رایحه و ساختار عطر لاویه بل اکسترا اوردینری زنانه

عطر ادکلن لانکوم لاویه بل اکسترا اوردینری-LANCOME La vie est belle ROSE EXTRAORDINAIRE EDP نسخه دیگری از مجموعه محبوب و دوست داشتنی عطر لانکوم لاویه بل است که تفسیری دوباره از گل رُز است. لانکوم لاویه بل اکسترا اوردینری یک رایحه گل دار و سرشار از انواع گلهای رُز زیبا است که در قلب آن از گلهای زنبق و سه عصاره مختلف گل رز استفاده شده است؛ این گلهای بهاری عبارتند از گل رز تازه، گل رز دمشقی و گلاب که از گل رز به دست آمده است. این قلب گلدار با ته رنگ مُشک و نت‌های چوبی تقویت شده برای بانوان زیبا، درحالیکه ترکیبی از مرکبات دارد، با گیاهان سبز شروعی جذاب را به مخاطبش هدیه می بخشد.

لبخند نمادین لانکوم لاویه بل اکسترا اوردینری توسط هنرمند سرشناس کاترین کروناس دوباره اختراع شده است و راه را برای یک گل رز حجاری شده در قلب بطری عطر زنانۀ لانکوم باز می‌کند. هر گلبرگ به تمام جنبه‌های زنان ادای احترام می‌کند. این عطر بعنوان تفسیری مدرن از گل نمادین لانکوم ظاهر می‌شود و گواهی بر فداکاری و هنرمندی کسانی است که این عطر خارق‌العاده را ساخته‌اند. اکسترا اوردینری زنانه عطری گلدار و گرم است که رُز نمادین Lancôme را برای دنباله‌ای جذاب، زنانه و گلی، مدرن کرده و در تفسیری جدید از بطری نمادین و کریستالی لانکوم قرار داده است.

مناسب: مجالس و میهمانی های ویژه

زنانه: گرم و شیرین

رایحه اولیه: ترنج، ساقه سبز، پرتقال

رایحه میانی: گل رز، گل رز، گل رز، زنبق

رایحه اصلی: آمبروکسان، مشک، خزه، نت های چوبی، چوب صندل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

قیمت عطر پاکو رابان المپیا پرفیوم | paco rabanne OLYMPEA PARFUM

قیمت عطر پاکو رابان المپیا پرفیوم | paco rabanne OLYMPEA PARFUM

عطر پاکو رابان المپیا پرفیوم-paco rabanne OLYMPEA PARFUM عطری زنانه از برند خانه مد پاکو رابان فرانسه است که در سال 2024 میلادی با غلظت خالص پرفیوم و در حجم 80 میلی لیتر به بازار عطر و ادکلن تهران معرفی و عرضه شده است.

ترکیبات، رایحه و ساختار عطر پاکو رابان المپیا پرفیوم زنانه

عطر پاکو رابان المپیا پرفیوم-paco rabanne OLYMPEA PARFUM نسخه جدید و غلیظ خانواده المپیا است که آفریده ای گُلی و معطر گیاهی محسوب می شود. با پاکو رابان المپیا پرفیوم به عظمت می رسید و قهرمان حماسی را در درون خود آزاد خواهید کرد. این عطر زنانه شیک و دوست داشتنی، افسانه درونی شما را به تصویر می‌کشد و به شما قدرت می‌دهد تا ارتفاعات الهی را فتح کنید. المپیا پرفیوم با ترکیبی از نت های استثنایی و رایحه ای قوی و خارق‌العاده حس آزادی را به مخاطب تقدیم می کند؛ ترکیبی که با آکوردهای گیاهی سبز و با بوی معطر مریم گلی و درخشندگی فلفل صورتی آغاز می‌شود. قلب عطر، ترکیبی غنی از گل‌ها را نشان می‌دهد که یاس، شکوفه پرتقال و گل رز را ترکیب کرده و در پایه‌ای از بنزوئین، مُشک و وانیل به اوج می‌رسد و رایحه‌ای عمیق، گرم و جذاب را هدیه می بخشد.

عطر زنانه پاکو رابان المپیا پرفیوم ادای احترامی به تمام جنبه‌های جذاب زنانگی است که هاله‌ای مسحورکننده از ظرافت نفسانی و جذابیت اسرارآمیز را تراوش می‌نماید. این عطر شاده، ایده‌آل برای زن مدرن و امروزی است که به دنبال تأکید بر عزم و استحکام خود با رایحه‌ای متمایز و بی‌نظیر است. عطر المپیا پرفیوم سرشار از احساس قدرت بوده و آماده  است تا برای به تصویر کشیدن رمز و راز شما و عظمت حماسی قهرمان درونتان همگان را محسور کند.

مناسب: ورزشکاران و استفاده روزانه

زنانه: گرم و شیرین

رایحه اولیه: گیاهان سبز، مریم گلی، فلفل صورتی

رایحه میانی: یاس، گل رز، شکوفه پرتقال

رایحه اصلی: بنزوئین، مُشک، وانیل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

قیمت عطر ادکلن آزارو وانتد گرل | AZZARO WANTED Girl EDP

قیمت عطر ادکلن آزارو وانتد گرل | AZZARO WANTED Girl EDP

عطر ادکلن آزارو وانتد گرل-AZZARO WANTED Girl EDP عطری زنانه، شیک، فریبنده و خوشبو از برند فرانسوی آزارو-AZZARO می باشد که در سال 2019 میلادی توسط عطاران شهیر فرانسه همچون دومنیک روپیون، لاک دانگ، ژان کریستف هری و فانی بال با غلظت ادوپرفیوم و در حجم 80 میلی لیتری به بازار عطر و ادکلن تهران معرفی و عرضه شد.

ترکیبات، رایحه و ساختار عطر زنانه آزارو وانتد گرل

عطر ادکلن آزارو وانتد گرل-AZZARO WANTED Girl EDP عطری از خانواده بویایی شرقی گُلی [Floral] است که نشان دهنده اصیل ترین و ناب ترین ویژگی های زنانه است. با استفاده از این ادکلن به راحتی در میهمانی ها توجه آقایان جذاب را به خود جلب خواهید کرد. عطر ادکلن آزارو وانتد گرل-AZZARO WANTED Girl EDP برای کسانی که به عطر و بوی شکوفه پرتقال، داتورا و خس خس علاقمندند بسیار مناسب است.

این عطر از جذابیت خاصی برخوردار است و با گل های پر زرق و برق که به دنبال خود دارد، برای مخاطبش انرژی زیادی به ارمغان می آورد و با این عطر خوشبو می توان حس سرزندگی و شادی را تجربه کرد. وانتد گرل ظرافت، شکوه و عظمت را به عنوان یک سبک زندگی تقدیم مخاطبش می کند تا بدرخشد؛ برای همین در همان ابتدای ورودش به بازار با استقبال فراوانی مواجه شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah