قیمت عطر پاکو رابان المپیا پرفیوم | paco rabanne OLYMPEA PARFUM

عطر پاکو رابان المپیا پرفیوم-paco rabanne OLYMPEA PARFUM عطری زنانه از برند خانه مد پاکو رابان فرانسه است که در سال 2024 میلادی با غلظت خالص پرفیوم و در حجم 80 میلی لیتر به بازار عطر و ادکلن تهران معرفی و عرضه شده است.

ترکیبات، رایحه و ساختار عطر پاکو رابان المپیا پرفیوم زنانه

عطر پاکو رابان المپیا پرفیوم-paco rabanne OLYMPEA PARFUM نسخه جدید و غلیظ خانواده المپیا است که آفریده ای گُلی و معطر گیاهی محسوب می شود. با پاکو رابان المپیا پرفیوم به عظمت می رسید و قهرمان حماسی را در درون خود آزاد خواهید کرد. این عطر زنانه شیک و دوست داشتنی، افسانه درونی شما را به تصویر می‌کشد و به شما قدرت می‌دهد تا ارتفاعات الهی را فتح کنید. المپیا پرفیوم با ترکیبی از نت های استثنایی و رایحه ای قوی و خارق‌العاده حس آزادی را به مخاطب تقدیم می کند؛ ترکیبی که با آکوردهای گیاهی سبز و با بوی معطر مریم گلی و درخشندگی فلفل صورتی آغاز می‌شود. قلب عطر، ترکیبی غنی از گل‌ها را نشان می‌دهد که یاس، شکوفه پرتقال و گل رز را ترکیب کرده و در پایه‌ای از بنزوئین، مُشک و وانیل به اوج می‌رسد و رایحه‌ای عمیق، گرم و جذاب را هدیه می بخشد.

عطر زنانه پاکو رابان المپیا پرفیوم ادای احترامی به تمام جنبه‌های جذاب زنانگی است که هاله‌ای مسحورکننده از ظرافت نفسانی و جذابیت اسرارآمیز را تراوش می‌نماید. این عطر شاده، ایده‌آل برای زن مدرن و امروزی است که به دنبال تأکید بر عزم و استحکام خود با رایحه‌ای متمایز و بی‌نظیر است. عطر المپیا پرفیوم سرشار از احساس قدرت بوده و آماده  است تا برای به تصویر کشیدن رمز و راز شما و عظمت حماسی قهرمان درونتان همگان را محسور کند.

مناسب: ورزشکاران و استفاده روزانه

زنانه: گرم و شیرین

رایحه اولیه: گیاهان سبز، مریم گلی، فلفل صورتی

رایحه میانی: یاس، گل رز، شکوفه پرتقال

رایحه اصلی: بنزوئین، مُشک، وانیل