استشمام رایحه خوش عطر های مختلف احساسات دلپذیری را در افراد ایجاد می کند. از جمله مهمترین محصولات بهداشتی که همه افراد به خصوص بانوان هزینه و زمان زیادی را برای انتخاب و خرید آن صرف می کنند، عطرها، خوشبوکننده ها و بهترین عطرها ها هستند که استفاده روزانه از آن ها حس اعتماد به نفس بیشتری را در خانم ها ایجاد می کند. عطر های زنانه که به پرفیوم شهرت دارند توسط برند های گوناگون با رایحه های متنوع به تولید رسیده و در بازار عرضه می شوند. ما در این مقاله محبوب ترین عطر های زنانه در سال ۲۰۲۲ میلادی را معرفی کرده و ویژگی های آن ها را بیان می کنیم.

معروف ترین عطر های زنانه در سال ۲۰۲۲ میلادی کدامند؟

اگر به رایحه های خوش عطرهای معروف علاقه مند هستید، در ادامه می توانید با بهترین و محبوب ترین آن ها آشنا شوید:

خرید عطر ادو پرفیوم Gucci Bloom؛ جذاب و خوشبو

محصولات برند گوچی از جمله پرفروش ترین و محبوب ترین خوشبو کننده ها در بازار هستند و نام آن ها هر ساله در صدر فهرست محبوب ترین عطر ها و ادکلن ها دیده می شود.

ادو پرفیوم گوچی بلوم عطری متمایز و منحصر به فرد برای خانم های سخت پسند و کمال طلب است. استشمام رایحه این عطر در کسری از ثانیه حجم زیادی از احساسات آرامش بخش را در شما ایجاد خواهد کرد. استفاده از رایحه خنک این محصول ایتالیایی با نت اولیه یاس، مریم و زنبق برای فصل بهار انتخابی استثنایی محسوب می شود. این عطر با ماندگاری بالا و القای حس نشاط و شادابی بهترین گزینه برای استفاده در مهمانی ها و قرار های عاشقانه است.

ادو پرفیوم COCO Noir Chanel، خاص و شیک

این عطر جزء نخستین انتخاب های بانوان خوش سلیقه در سال ۲۰۲۲ است. اگر به رایحه های گرم و تند علاقه دارید و ماندگاری عطر برایتان حائز اهمیت است، می توانید ادو پرفیوم COCO Noir Chanel را انتخاب کنید و با هر بار استشمام این عطر غرق لذت شوید.

در میان انواع عطر و ادکلن این مدل از ادو پرفیوم حضور شما در هر جمع و محفل را به اطرافیان یاد آوری می کند. نت نخستین کوکو نویر شانل از عصاره پرتقال، ترنج و گریپ فروت، اسانس میانی از یاس، رز، نرگس، هلو و شمعدانی تشکیل شده و نت پایه آن نیز وانیل، دانه تونکا، مشک، چوب صندل سفید، ادویه گل میخک، صمغ کندر، نعناع هندی و لوبان است.

ادو پرفیوم Versace Crystal Noir، یک رایحه کلاسیک

این ادو پرفیوم رایحه ای دلپذیر و دلنشین دارد و استشمام آن یادآور خاطرات خوش و اعجاب برانگیز است. برند ورساچه از جمله تولید کنندگان موفق ایتالیایی است که در تولید این عطر برای بانوان شیک پوش و آرمان گرا سنگ تمام گذاشته است. اسانس پایه ورساچه کریستال نویر از کهربا، مشک و چوب صندل سفید است.

نت اولیه این ادو پرفیوم از زنجبیل، هل و فلفل تشکیل شده و در اسانس میانی آن رایحه گاردنیای یاسمنی، نارگیل، گل صد تومانی و شکوفه پرتقال به مشام می رسد. اگر به دنبال هدیه ای مناسب برای عزیزان خود هستید می توانید با خرید ادو پرفیوم Versace Crystal Noir دنیایی از احساسات زیبا را به آن ها هدیه کنید.

ادو پرفیوم Good Girl، شیرین و اغواکننده

برند کارولینا هررا با تولید و فروش ادو پرفیوم گود گرل به یکی از محبوب ترین برند های سال ۲۰۲۲ میلادی در میان بانوان تبدیل شد. این عطر با رایحه شیرین و گرم کاکائو و شکلات، توجه علاقمندان به این رایحه را جلب نمود. اسانس پایه این ادو پرفیوم از چوب صندل سفید و دانه تونکا، اسانس اولیه آن از گل یلانگ و اسانس میانی آن از مریم و یاس تشکیل شده است. شما می توانید از رایحه شیرین این عطر در فصل های سرد سال استفاده کنید و در محافل رسمی از آن بهره ببرید.

خرید عطر ادو پرفیوم Tom Ford Black Orchid، خاص و کم نظیر

این عطر در دسته متمایز ترین نمونه های عطر زنانه در سال ۲۰۲۲ قرار می گیرد. ماندگاری و قابلیت پخش شوندگی بالا، ادو پرفیوم تام فورد بلک ارکید را از سایر رقبایش در بازار متمایز کرده است.

این خوشبو کننده استثنایی با گروه بویایی شرقی وانیلی مناسب استفاده در فصل های سرد سال است و با طبع گرم و جذاب خود توجه اطرافیان را به شما معطوف خواهد کرد. در نت اولیه این عطر رایحه گیاهانی مانند یاس، لیمو ترش، ترنج، نارنگی ماندارین، قارچ توبر، گاردنیا یاسمنی، گل یلانگ و انگور سیاه فرنگی احساس می شود. اسانس میانی نیز از عطر میوه های مختلف ارکیده، یاس، لاله مردابی، ادیه های معطر و گل یلانگ تشکیل شده است و در اسانس پایه نیز می توان رایحه وانیل، چوب صندل سفید، کهربا، خس خس، شکلات، نعنا هندی و رایحه های دودی را تنفس کرد.