عطر ادکلن جان وارواتوس آرتیسان-john varvatos ARTISAN EDT، سومین محصول برند جان وارواتوس-John Varvatos است که در سال ۲۰۰۹ میلادی توسط شخص John Varvatos آمریکایی با کمک Rodrigo Floves Roux و با غلظت ادو تویلت طراحی شد. عطری از گیاهان و مرکبات نفیس که پیام آور بهار و هوای تازه است. این عطر مظهر هنر از دست رفته سال های گذشته و هم زمان تراوش استعداد در عصر مدرن به حساب می آید. آرتیسان-ARTISAN به دلیل انتخاب دقیق عناصر تشکیل دهنده و دست بافت روی بطریش محصول بی نظیر و منحصر فردی از خود ساخته است.

بطری و شیشه ادکلن مردانه جان وارواتوس آرتیسان اصلی

عطر ادکلن جان وارواتوس آرتیسان-John Varvatos Artisan، با رایحه ای از مرکبات اورگانیک مناسب فصل بهار و هوای تازه طراحی گردید. بطری این عطر بسیار خاص و منحصر به‌ فرد ساخته شده است. طراحی این بطری بر عهده‌ «Jon Cisler» بوده و به‌ خوبی از پس آن برآمده است. طرح چوبی این عطر حس و حال خنکش را بازگو می‌کند. روی درب بطری، نشان جان وارواتوسJohn Varvatos و نام آرتیسان-Artisan حک شده و به‌ خوبی دیده می‌شود.

ترکیبات و رایحه عطر مردانه جان وارواتوس آرتیسان اصل

با اسپری کردن ادوتویلت جان وارواتوس آرتیسانJohn Varvatos Artisan روی پوست و محل نبضتان، بوی نارنگی، آویشن و مرزنجوش را استشمام خواهید کرد. این نت‌های سه‌گانه، شادی و تازگی را به شما منتقل می‌کنند. پس از مدتی، این نت‌ها‌ جای خود را به نت‌های‌ میانی می‌دهند. نت‌‌های میانی از شکوفه‌ پرتقال، زنجبیل، اسطوخودوس و گل یاسمین ساخته‌ شده ‌است. بوی این نت‌های تند و‌ شیرین، انرژی و هیجان را در شما بیشتر خواهد کرد. در ادامه و پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و به‌ آرامی جایگزین نت‌های میانی خواهند شد. نت‌‌های پایانی از نت‌های چوبی، عنبر و مشک تشکیل‌شده‌اند. بوی این نت‌های‌ چوبی و شیرین، آرامش و تعادل روحی و جسمی را در شما بیشتر خواهد کرد.

مناسب: بهار و تابستان

مردانه: خنک و شیرین

عطر کاپیتان بلک اصل مردانه

عطر زنانه اجمل اووک طلایی اصل

خرید عطر اصل