چه به دنبال عطری تند و جذاب و چه عطر تازه و تمیز برای استفاده هستید، ادکلن مناسب افراد را به شما نزدیک تر می کند. این امر به ویژه در دنیای دوست یابی صادق است، جایی که تحقیقات نشان می دهند که عطر و بوی به اندازه ظاهر انتخاب شریک زندگی اهمیت دارد. حال این پرسش پیش می آید. زنان چه ادکلن مردانه ای را بیشتر دوست دارند؟
زنان چه ادکلن مردانه ای را بیشتر دوست دارند؟
برای یک ادکلن که تأثیر بسیار خوبی را به همراه داشته باشد، با ما همراه باشید چون ما این لیست از بهترین ادکلن های مردانه ، به گفته خانم ها را به شما توصیه می کنیم.

عطر روزمره

وقتی نوبت به پوشیدن روزانه می رسد، یک ادکلن می خواهید که در عین حال راحت و سبک ولی جذاب باشد.

عطر Tom Ford
عطری تمیز و واضح است ، Tom Ford Grey Vetiver رایحه ای کلاسیک و پیشرفته دارد،که دارای نت هایی از مرکبات ، ادویه جات ترشی جات ، و وتیور است.

عطر Ter D’Hermes
‏Ter D’Hermes چوبی ، تند و مرکبات است. این عطر ماندگار به اندازه کافی همه کاره است که بتواند روز یا شب استفاده کنید.

عطر The one
گرم و ادویه ها با قلب کمی گلدار که با سدر ، عنبر ، و دخانیات بسته می شود ، با رایحه ای جذاب در The One به هم می خورد. این ادکلن محبوب با ترجیح عطر زنانه در ذهن طراحی شده است.

عطر مناسب برای روزهای خاص

بعضی روزها باید ایستادگی کنید. عطری ویژه یک شب یا یک رویداد بزرگ عطر و بوی واقعی مغناطیسی مردانه را تضمین می کند.

ادکلن های مورد علاقه زنان

عطر Bvlgari Man in Black
رایحه ای از لوبیای تنکا ، بنزوئین و گایاک با ترکیب چرم ، عنبیه کامل در Bvlgari Man in Black وجود دارد.حضور جسورانه این عطر مردانه باعث افزایش اعتماد به نفس می شود که مطمئناً متوجه آن می شوید.

عطر ‏Burberry Brit Rhythm for Men
‏Burberry Brit Rhythm عطری جسور و اغوا کننده است. نت های تازه و پرتحرک از انواع توت های عنکبوت و هل های تند توجه را جلب می کند.

عطر ‏Aventus Cologne by Creed
تمام عطرهای creed چیزی است که باید ببیند ، اما آونتوس واقعاً تجسم موفقیت است. Aventus با نت های میوه ای و مرکبات که به قلب پاتولی ، توس خشک و یاس منتقل می شود ، باز می شود. عطر با مشک ، وانیل، بلوط خاکی و عنبر بسته می شود. کمی پاشش روی نقاط نبض شما با این شاهکار کافی است . زنان چه ادکلن مردانه ای را بیشتر دوست دارند

زنان چه ادکلن مردانه ای را بیشتر دوست دارند

البته ، هیچ کدام از این ادکلن ها به تنهایی باعث جذب خانم مورد علاقه شما نمی شود، زیرا ترجیحات شخصی شما و فرمون ها در شیوه درک عطر تأثیر می گذارد. با این وجود ، این عطرها همه گزینه های فوق العاده ای برای اطمینان از تصور به یاد ماندنی هستند.

 

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و سفارش و خرید عطر اصل بر روی عبارت « خرید عطر اصل و اورجینال » کلیک کنید.