عطر ادکلن کریستین رونالدو سی آر سون قرمز-Cristiano Ronaldo CR7 EDT [کریستیانو رونالدو سی آر سون قرمز] عطری مردانه، جذاب و خاص می باشد که در سال ۲۰۱۷ میلادی با غلظت ادوتویلت به بازار عطر و ادکلن معرفی و ارائه شد. عطر ادکلن کریستین رونالدو سی آر سون قرمز-Cristiano Ronaldo CR7 به عنوان عطری ملایم و چوبی بسیار زیبا و جذاب طراحی شده است و در گروه بویایی عطر های معطر فوژه قرار می گیرد. مبداء تولید کریستین رونالدو سی آر سون قرمز-Cristiano Ronaldo CR7 EDT کشور اروپایی پرتغال می باشد و از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج، اسطوخودوس، هل، گیاه درمنه، سدر، زنبق، دارچین، تنباکو، مُشک، کهربا، وانیل و چوب صندل سفید اشاره کرد. حجم ادوتویلت کریستیانو رونالدو سی آر سون قرمز ۱۰۰ میلی لیتر است و با خرید آن تا مدت زمان زیادی از خرید مجدد عطر و ادکلن بی نیاز خواهید بود. کریستیانو رونالدو درباره CR7 می گوید: “این سلاح مخفی من است. من روز خود را با رایحه سی آر سون-CR7 آغاز می کنم و به من اطمینان می دهد که هر روز زندگی کاملی داشته باشم.” عطرافشان کردن این عطر به من نشاط می بخشد.

 

برای مشاهده قیمت و مشخصات ادکلن کریستینا رونالدو بر روی مطلب فوق کلیک کنید.